Sortu biratzeko eta munduarekin elkartzeko
Atalak Sareak sorkuntza koreografikoko prozesuak ahalbidetu nahi ditu, hautatutako koreografoek erronka berriak esperimentatu, bilatu eta aurkitzeko espazio bat aurkitu dezaten.
Ataletako produkzioek ere akonpainamendu bat izango dute, oraingoan Azalarekin (Idoia Zabaleta eta Dantzaz) lankidetzan, eta dantzako artista eta profesional honen esperientzia izango dute praktika koreografikoaren azterketa eta gogoetari dagokionez.
Atalaktaldeak kudeatzen du produkzio-egoitzan dauden artisten hautaketa eta jarraipena, eta lurraldeko errealitate koreografikoaren etengabeko jarraipena egiten du. Lehenengo hautaketa egin ondoren, Atalak Sareko erakundeekin adostuko da, betiere parametro hauek kontuan hartuta: artistaren ibilbidea, aurretiazko produkzioak, Atalak Sarearekiko harremana eta talde-sorkuntzarako kidetasuna.
2020ko produkzioa
Carmen Larraz – NIKOLA
Produkzio-egoitza 21/01/11-29 eta 21/02/01-04Gipuzkoako Dantzagunea
NIKOLA (CARMEN LARRAZ) 2020ko irailetik 2021eko otsailera bitartean Atalak Sarean garatzen ari den ekoizpen koreografikoa da, eta otsailaren 4an jarriko da abian Errenteriako Niessen Auditorioan. 2019ko azaroan Atalak sarearen barruan egindako esperimentazio-laborategitik, Carmen Larraz zientzian inspirazio-iturri bat bilatzen hasi zen. Elektromagnetismoa bere ibilbidearen barruan ikerketa lerro bat irekitzen duen haria da.
“Artearen bidez zientziak garatu dituen kontzeptuak nola adierazi behar diren ikertu nahi dut, kontzeptu horiek edertasun handia gordetzen baitute berez, eta bizitzari begiratzen dioguna aberasten baitute” (Carmen Larraz, 2020ko otsaila).
Prozesu horretan, Carmen, Dantzaz-eko dantzariekin batera eta Dinamo Danza taldeko Martin Los Arcosekin batera, Nikola Tesla, “Argiaren aztia”; zientzialariari eta artistari begiratuko dio. Zientzialari bikaina izateaz gain, Nikola Tesla pertsona karismatiko eta altruista izan zen, eta irudi bikain bezain poetikoak utzi zizkigun. NIKOLAk elektromagnetismoaren irudi eta ideia horiek hartu eta koreografia-konposizioetara eramaten ditu, giza harremanen irakurketa desberdinak egiteko. Horretarako, Dantzaz-eko dantzariekin lankidetzan aritzea oso garrantzitsua da, haien esperientziek eta ibilbide artistikoak ekarpen pertsonalagoa egingo baitiote prozesuari.
Atalak Sareko Ekoizpen Koreografikoko egoitzak Carmen Larrazen esku jarri ditu, Dantzaz-eko kideez gain, Adriana Pous eta Idoia Zabaleta koreografia-laguntza eta aholkularitzan, Hilario Rodeiro musikagilea, Saioa Matxain jantzi-diseinatzaile gisa eta Alberto Arizaga eta Asier Gómez (Eragin Stac) argiztapen-diseinatzaile gisa.
Carmen Larraz Parts-en ikasi zuen, Xgroupean. Ondoren, Frey Faust, Deja Donne, Rital Brocante, EN-Knap Iztok Kovac eta Salva Sanchis konpainietan dantzatu du. David Zambranorentzat “The Rabbit Proyect” filmean, Bertha Bermudezentzat “Belleza Robada”-n eta Marta Coronadorentzat “el Silencio de las Flores”-en ere dantzatu du.
2013an, Dínamo Danza konpainia sortu zuen Iruñean, hainbat ikuskizun estreinatzeko eta nazioarteko birak egiteko. 2016an bigarren saria jaso zuen Solo Dance Contest Gdansk ekitaldian, bere “Dynamo” solo-arekin. Madrilgo Lehiaketa Koreografikoan bere “Luces y Sombras” bikotea saritu zuten. Iruñeko Udalaren Sorkuntzaren Saria jaso zuen 2017an “Transoceanica” lanagatik eta 2019an “Elektrical Body” lanagatik.
“Danzad Danzad Malditos” jaialdiaren sortzailea eta zuzendari artistikoa da. 2019tik, Marta Coronado eta Laida Aldazekin batera, La Faktoría Nazioarteko Zentro Koreografikoa sortu eta zuzentzen du. Oro har, dantza garaikidea eta inprobisazioa irakasten ditu, eta arte martzialak ikasten jarraitzen du.